Vil du være med?

Hvis du er som jeg, så har du en profil på Facebook, som du bruger til at holde kontakt med venner, veninder, gamle skolekammerater og tidligere kolleger.

Måske har du også trykket “synes godt om” på nogle firma-sider. På nogle af siderne føler du dig godt tilpas; her får side-ejeren dig til at føle dig værdsat og velkommen. På andre sider oplever du hverken det ene eller det andet.

Er du på vej til at oprette en side på Facebook for din egen virksomhed – stor eller lille – men er i tvivl om, hvordan du får skabt den der gode stemning på siden, som gør, at sidens “fans” føler sig velkomne - den der særlige stemning som gør, at du skaber en god relation, som på sigt afføder salg? Der er hjælp at hente. Jeg ved, at mange af jer  har svært ved at komme i gang med at bruge Facebook i jeres PR og markedsføring. Derfor har jeg skræddersyet en workshop, som på tre timer giver dig en let og overskuelig indføring i, hvordan du bedst kommer i gang.

PS: På min firmaside på Facebook har jeg udlovet en fordelagtig rabat til dem, som har trykket synes godt om. Hvis du smutter ind på Facebook-siden, kan du se, at du kan spare 295 kroner ved et enkelt klik …

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>